FRÅGA I SLUTET!

Hej, lagomt trött tjej här då ^^( Vaknade HALV FUCKING 6 hos pappa.. Åkte med syrran hem till bechåker eftersom annars kommer jag inte till jouren. Kom hem, somnade på soffan till 10 över 8. då skulle a´jag vara uppe i stallet. som tur så bor jaqg väldigt nära, så jag tog cycklenn fort som faan upp. Jag hann till halv 9!♥ haha awesome :D
vi släppte ut hästarna i hagen, dom va helt crazy haha! Mockade på kanske en halvtimme HELA storstallet (y'. Sen fick ja skjuts av carro ner till mig, haha jag åt typ nåt bara sen åkte vi igen ^^) Beckis kom på att man kunde köpa glass så vi tog bilen till coop i naxtaa :3

Vi tog in hästarna runt 2. HAHA fan va aglen dom va :O först typ skena storhästarna upp, haha sen ville inte ponnisarna komma x'D haha.. Ja sen cycklade jag hem på 04:35 minuter :D STOLT!
/ josefinLindgren

VILKA FÖLJER DENNA BLOGG? OCH VARFÖR? :) VILL VETA :D OCH VAD SKA VI GÖRA FÖR ATT FÅ DEN BÄTTRE?
/twooriders



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0