Haallå hallåå :)

Hejhej! Jag hade hoppträning med Sabina idag! :) det gick jättebra, tove och emelie hoppade barbacka xD linnea,evve och jag hade sadel heheheh.. Vi hoppade en studs med sockerbitar och ett räcke på kanske 70 cm? i en kompination, och en oxer 15m ifrån kombinationen. Sen hade vi en oxdr och ett räcke på varsin sida på diagonalen brevid oxern i kombinationen. fattar ni? :D Haha, captain ( som emelie hade ) vägrade på oxern till vänster om ''mittenoxern'' sen sa johanna att hon skulle stå framför hindret och driva, då reste han sig och försökte sparka bakut men emelie höll sig kvar xD

Sabina hoppade jättefint och hon va inte alls lat! Jag är jättenöjd över henne idag! :) Första gången jag är nöjd i hoppningen under  hela tiden i träningsgruppen. Ganska sjukt..
Felle fotade med Emelies kamera så jag ska väl ladda upp bilderna när jag fått dom av emelie :) vilket kan bli närsomhälst eftersom HON GLÖMMER BORT ALLT SÅ JÄKLA SNABBT! xD HOPPAS DU SER! x))

Jag har anmält mig på Cappe på mini summer horse show :3 men jag skrev upp mig på L:C1 eftersom L:B1 inte fanns -.-' jag tänker inte tävla L:B2 första gånegn heller jag tävlar han^^  men de ska bli kul iaf :)

Jag ringde en medryttarhäst igår troja det var. skrev om det på bdb okså :) Hoppas på han.. Eftersom han verkar jätte fin och så :)+ att han är under utbildning eller vad man ska säga. han missförstår galloppskänkeellnnn :< Men annars är han jätte fin i formen osv. när man fått ordnig på galoppen också är han superfin.

Asså jag stör mig på bilddagbokens nya namn- DayViews. vad är det för namn? svårt att behålla bilddagboken xD
Jag har kommit på en sak. Jag ÄLSKAR att rida till/ utbilda hästar :O typ travare och galopp och form osv. Ska kanske köpa mig ett stuteri och utbilda inom dressyr som fritid och privattränare som jobb ;) Älskar tydligen att rida vilda och hästar som missfrstår liksom. Kanske min grej, vem vet john blund? ;))  
Vad säger ni om det? är det en idiotisk plan eller en utmärkt plan? ;D enligt mig är det en UUUTMÄRKT plan ;D  hehe. Nä nu ska jag ta och prova toves spel som jag fått låna :3 Häst&Ponny, är det bra? :3

Jaja, ha det asbra :3 / JosefinLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0