Heeeeeyy :'D

Nu har jag bestämt fredag med tobbe topline's ägare!  Längtar, ska bli skit kul! :))

Shoppade idag ;) en chockrosa munkjacka med vita bans o greje. ASsnygg, svart ginalinne och ettpar as snygga vita jeanstights typ ;D MÅste köpa nya dojjer då mina ser förjävliga ut. Vill helst ha chockrosa tygskor eller turkosa :3 MEN SÅKLART FANNS INTE DOM ROSA I STÖRRE STORLEKAR ÄN 35 -..-''''''''''''' vat inte varför jag fäst mig vid den just ROSA. hatar rosa, fyfan men den coooooooooooooooooooooooooooola rosa är coooool ^^) Hhhaha ja jag är trött x'D men vi hööörs imorrn efter ridningen, vi ska rida LB:1 programridning. men jag kan inte prograaammeetttt

/Jossään ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0