Hej..

Hej. Kortfattar detta nu. Jag hade cappe idag, vi red ner till nya banan, sen samlades vi i mitten typ. och cappe kollade bak mot magen,han hade huvudet jättelångt ner, och kollade bak på magen hela tiden. Sen lyssnade Marika på magen, allt funkade som det skulle. Men det syndes att det inte va som det skulle. Jag skrittade han, gjorde halter och kollade vad han gjorde.Sen hoppade jag av, insåg att nosgrimman, ( haha glömt vad det hette alledes nyss men det som man ska rymmas med en näve i ), sadelgjorden och benskydden va ALLT för hårt spänt. han frustade direkt och blev betydl igt bättre. Blev inge ridning typ för mig idag, de andra hade programridning :) Sen blev han bättre, han drack när vi kom upp. Men nu är det bar md han :)  Stackars lilla cappe ://

Jaja.. Ska rida imorrn också :) Vickan tog typ 3 bilder på mig och cappe. men dom kommer på bdb såm småning om :) jaja hare bra♥ / JosefinLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0