HELLOO

äntliigen funkar bloggen :D i måndags och tisdags red vi i dungen. och felle och vickansmammafotade.
 Jag fotade melin o elton i onsdags, bilderna är ute på min bilddagbok :) nu är jag hos pappa,ska åka till Matfors där det är tävlingar :3
Faaan va sur jag blir på nils helvete! vi har han som lärare i kemi, fysik och matte. såklart så har jag omprov i kemi, 3e omprovet i fysik efterso, han ädrar godkäntsgrönserna.( använder systers dator så de blir konstigt stavat ibland hehe ) sen har jag omprov på nåt matteprov vi inte ens har haft.
Har biologi prov på måndag, 2 omprov på tisdag i matte,fysik matte prov på onsdag, stort svenska prov på ,fredag. nice. sen nästa måndag har jag omprov i kemin. . BÄST YAO..  nu måste jag plugga biologi. snart hehe!

Ha det bra♥/JosefinLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0