Helluu

Hejhej! idag skulle jag igentligen till stallet med Jeanette men somnade hemme på soffan från 4 till 8.. Nu sitter jag och pluggar på historian! vi ska lämna in ett arbete om antikens rom.. hehee jätteskoj.. så nu sitter jjag ocks kriver om gudar ^^skit kul! ^^

kommer aldriiiiig kunna sova .. :<
Jag skulle rida ist för adrian imorgon men han hade redan en tjej som skulle de. baaajs... Tror jag ska följa med vickan till trigger om jag inte ska till timrå ELLER provrida på lördag. sen på söndag kanske jag ska till malin. vill rida Kaiser.. Vi hörs nånting måste fortsätta :)

/JosefinLindgren

Kommentarer
Postat av: emelie

´´tjejen`` är min mamma xD!

2011-05-06 @ 14:26:07
URL: http://bloggenomastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0