Tobbe Topline

Hejsan!

Hur härligt är det inte att rida nu när sommaren börja komma? här finns hästen.

Söker nu efter en seriös medryttare till min varmblodsvallack då tiden inte räcker till. (Ser helst att du är 16år eller äldre) Han är 9år och hur snäll som helst. Mellan 1,55-1,60 i mankhöjd. Han går i form i både skritt och trav. Han kan även galopp men han kan inte gå i form i den gångarten än. Han visar stor potential i både dressyr och hoppning så det är ett plus om du är intresserad av att träna hoppning eller dressyr. kanske både och? En riktigt fin häst att rida som verkligen kan bli någonting bara man lägger ner tid på honom. Många valmöjligheter finns när det gäller ridningen. Belyst paddock med hindermaterial finns vid stallet. Har du någon tränare du vill rida för så går det också bra. Hade tänkt mig att du rider 2 dagar i veckan om vi inte kommer överens om annat. Han står uppstallad i sörhuli. Alltså mellan granloholm och bergsåker så bussförbindelser finns. Låter detta intressant och om det är något mer du undrar över så mejla gärna och berätta lite om dig själv så hör jag av mig.

Mer bilder och filmer på honom finns om så önskas.
Mvh Felicia

Jag mailade och fick svar, ska höras av om provridning :D TobbeTopline känner igen det sååväl xD


Ska blii jätteskoj :3

/JosefinLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0