bilder!

Hello!

uppdateringen har verkligen inte legat på topp dom sista dagarna men nu är jag pepp för att börja blogga igen :)

i tisdags var det ju ridning. Red fransen :D gick sådär.. towa skulle fota men hon värga D:

igår skulle jag vila från fotbolls träningen pågrund av att jag har ont i foten :( jag skulle åka ner och kolla, men innan vi skulle åka mådde jag inge bra. var svimfärdig, spyfärdig och ont i magen på samma gång -.- bra komdination va? så jag spydde tillslut.. men det var inge magsjuka eller nått utan jag hade bara ont i magen, kanske var nått jag hade ätit? vad vet jag. men efter att jag hade sovit en stund mådde jag mycket bättre :D
bilder från i söndags hos trigger kommer nu :D






gillar denna.♥




bestvinas mule :3




bestvina :))

kommentera nu då :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0